Опитування

Ефективність організації профільного навчання в навчальному закладі залежить від рівня

Необхідної матеріально-технічної бази - 4.5%
Кадрового забезпечення навчального закладу - 9.1%
Рівня креативності та управлінської компетентності керівників навчального закладу - 18.2%
Узгодженості дій органів управління освітою - 4.5%
Навчально-методичного забезпечення - 4.5%
Готовності педагогічного колективу до роботи в нових умовах - 4.5%
Розуміння та підтримки з боку батьків та дітей - 0%
Контингенту учнів - 13.6%
Науково-методичного супроводу - 0%
Бажання та готовності керівників навчального закладу до впровадження профільного навчання - 0%
Фінансового забезпечення навчального закладу - 40.9%
Нормативно-правового забезпечення - 0%

Кількість учасників: 22
Той на: 15 вер. 2013 - 00:00

Фарма входу

Кабінет міністрів України затвердив зміни до положення про освітній округ

 округ  Доводимо до відома, що відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 09.09.2016 № 2/3-14-1776-16 «Щодо нормативно-правового регулювання діяльності освітніх округів, опорних закладів та їх філій»:

1. Урядом внесено зміни до Положення про освітній округ (Постанова Кабінету Міністрів України від 31.08.2016 № 574), згідно з якими:

− розділено поняття «освітній округ» та «опорний заклад». У тексті положення (Постанова Кабінету Міністрів України від 20.01.2016№ 79) слова «округ (опорний заклад, його філії)» у всіх відмінках і формах числа замінено словами «округ, опорний заклад та його філії»;

− до складу округу можуть входити навчальні заклади незалежно від типу та форми власності, у тому числі загальноосвітні навчальні заклади, що є опорними (далі – опорні заклади), та міжшкільні навчально-виробничі комбінати. Ця норма легітимізує освітні округи створені на підставі Положення про освітній округ, що діяло до січня 2016 року (Постанова Кабінету Міністрів Українивід 27.08.2010 № 777 – стара редакція);

− округ не є юридичною особою і діє на підставі рішення про його утворення;

− написання найменування опорного закладу, його філій здійснюється відповідно до встановлених вимог. Найменування філії повинне вказувати на приналежність до опорного закладу, у складі якого вона створена;

− зарахування (переведення) учнів (вихованців) до опорного закладу та його філій здійснюється відповідно до законодавства та оформлюється наказом керівника опорного закладу. Випускникам опорного закладу II і III ступеня та його філій, що виконують функції основної школи, відповідний документ про освіту видається опорним закладом.

2. Міністерством освіти і науки України затверджено Положення про з’єднаний клас (клас-комплект) у початковій школі опорного закладу (наказ Міністерства освіти і науки України від 05.08.2016 № 944), яким визначається порядок утворення та основні засади діяльності таких класів. З’єднані класи (класи-комплекти) створюються у випадку, коли у зв’язку із демографічною ситуацією один або декілька класів початкової школи не можуть бути створені відповідно до вимог частини другої статті 14 Закону України «Про загальну середню освіту».

3. Міністерством освіти і науки України внесено зміни до додатку 7 наказу МОН України від 26.09.2005 № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ» (наказ МОН України від 17.08.2016 № 991), зокрема визначено схему тарифних розрядів посад керівників опорних закладів та їх філій.

Звертаємо Вашу увагу, що Міністерством освіти і науки України розроблено вимоги до змісту установчих документів опорного закладу та його філій (статуту та положення) (Лист Міністерства освіти і науки України від 09.09.2016 № 2/3-14-1776-16 «Щодо нормативно-правового регулювання діяльності освітніх округів, опорних закладів та їх філій»).

Звертаємо Вашу увагу, що ознайомитись зі змістом усіх нормативних документів, що регламентують діяльність освітніх округів та опорних навчальниїх закладів можна за посиланнями у кінці статті.