Опитування

Ефективність організації профільного навчання в навчальному закладі залежить від рівня

Необхідної матеріально-технічної бази - 4.5%
Кадрового забезпечення навчального закладу - 9.1%
Рівня креативності та управлінської компетентності керівників навчального закладу - 18.2%
Узгодженості дій органів управління освітою - 4.5%
Навчально-методичного забезпечення - 4.5%
Готовності педагогічного колективу до роботи в нових умовах - 4.5%
Розуміння та підтримки з боку батьків та дітей - 0%
Контингенту учнів - 13.6%
Науково-методичного супроводу - 0%
Бажання та готовності керівників навчального закладу до впровадження профільного навчання - 0%
Фінансового забезпечення навчального закладу - 40.9%
Нормативно-правового забезпечення - 0%

Кількість учасників: 22
Той на: 15 вер. 2013 - 00:00

Фарма входу

У Жашкові засідала Координаційна ради міжшкільних навчально-виробничих комбінатів України

На базі Жашківського міжшкільного навчально-виробничого комбінату Черкаської області 10 – 11 жовтня 2012р. відбулося засідання Координаційної ради міжшкільних навчально-виробничих комбінатів.

На порядок денний були винесені питання:
1. Про внесення змін до програми підготовки водіїв.
2. Створення Банку даних курсів за вибором професійного спрямування.
3. Про типові штати МНВК.
4. Презентація проектів збірників для ДПА 11 клас з технологій.
Інформаційно-насиченим виявилося пленарне засідання, на якому виступили представники Міністерства освіти і науки, молоді та спорту, Головного управління освіти і науки Черкаської облдержадміністрації, Жашківської райдержадміністрації, науковці НАПН України та Уманського державного педагогічного університету імені П. Тичини, Голова Координаційної ради. Виступаючі висвітлили питання діяльності Координаційної ради МНВК; міжшкільних навчально-виробничих комбінатів, як центрів профільного навчання; дієвої профорієнтації та професійного самовизначення учнівської молоді; проектних технологій у змісті професійно-технологічної підготовки.
Дуже плідно пройшло засідання круглого столу. І хоча емоції інколи зашкалювали, вдалося узгодити проект положення про міжшкільні навчально-виробничі комбінати, яке потребувало оновлення. А суперечності полягали в тому, що в регіонах різняться підходи та вимоги до вирішення одних і тих же питань діяльності МНВК. За інформацією офіційного веб-сайту Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, проект положення буде розміщено для обговорення на офіційному сайті Міністерства та офіційній веб-сторінці Координаційної ради www.stepanivka.narod.ru.
Також було опрацьовано питання розроблення збірників завдань для проведення державної підсумкової атестації з технологій для учнів, які навчаються за технологічним профілем.
З ентузіазмом голови обласних рад директорів МНВК сприйняли наказ Міністерства від 24 вересня 2012 № 1040 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 23 09. 2010 № 904», яким затверджено зміни до Типових навчальних планів та Типових програм професійно-технічного навчання для учнів загальноосвітніх навчальних закладів за професіями: водій мототранспортних засобів (спеціалізація – водіння мототранспортних засобів категорії «А») та водій автотранспортних засобів (спеціалізації – водіння автотранспортних засобів категорії «В», водіння автотранспортних засобів категорії «С», водіння автотранспортних засобів категорії «С1»). Нові Типові навчальні плани та Типові програми приведено у відповідність до вимог Державного стандарту з професії «Водій мототранспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.07.2012 № 801 і Державного стандарту з професії «Водій автотранспортних засобів», затвердженого наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.07.2012 № 802.